Saying Goodbye...It's the end of an era

21. okt.. 2020
1 771 872 Ganger

New beginnings. Love you guys
SUBSCRIBE - noworld.info...
Check out our brand new second channel for podcast video!!
noworld.info/dev/gjIeo0-ui11Le4NoLQbCtg
Last Week's Video - noworld.info/video/video/pYfKobep1s60mbc.html&ab_channel=DolanTwins
Check out our podcast :)
bit.ly/DolanTwinsApplePodcasts
bit.ly/DolanTwinsSpotify
Merch - dolantwins.com
Check out our company Wakeheart! - wakeheart.com
Ethan’s Stuff
INSTAGRAM - instagram.com/ethandolan/
TWITTER - twitter.com/EthanDolan
SNAPCHAT - EthanDolan
Grayson’s Things
INSTAGRAM - instagram.com/graysondolan/
TWITTER - twitter.com/GraysonDolan
SNAPCHAT - GraysonDolan

Kommentarer
  • “hi i’m ethan” no really? thought your name was jacob🌝

    lee carterlee carter2 dager siden
  • I’m so sad 😞 all they do now is short vlogs and their getting rid of the couch and I rly miss the old videos

    Cameryn ScottCameryn Scott3 dager siden
  • Where did you guys get your current couch from? I love it😍😍

    Yaritza TerrazasYaritza Terrazas7 dager siden
  • Wait how did they sell the couch 3 times 😅😅I’m so confused

    Rachel ElizabethRachel Elizabeth7 dager siden
  • Please leave

    Robyn *Robyn *8 dager siden
  • the scream at the end..i-

    Cameron PhillipsCameron Phillips8 dager siden
  • bro y am i crying over a couch

    scarlettscarlett13 dager siden
  • Noooo not the purple couch im sad and a little mad at the same time😢

    lj rayslj rays14 dager siden
  • how many eras are there LMAO i feel like we've been through this more than enough times... and now y'all clickbaiting ? phew

    tillytilly15 dager siden
  • "saying goodbye" oh, they're probably just burning a couch or something -> literally about a couch 😜

    ticoandtinaticoandtina16 dager siden
  • Please wear masks....

    Holly 123Holly 12323 dager siden
  • Is it just me or would vanessa and grayson make a cute couple

    Celia CampbellCelia Campbell23 dager siden
  • graysons laugh is contagious 🥰 i’m loving the real them 😚

    Stephanie H.Stephanie H.23 dager siden
  • Ethan literally inhaled a grape. There is now a grape in his lung.

    Cece CristenCece Cristen24 dager siden
  • why was this actually kinda sad

    Rose lyneRose lyne25 dager siden
  • AHAHAH 4:30 Ethans tongue 👅 thing and grays laught just let my heart jump 😂😍so cute

    MelinxaMelinxa27 dager siden
  • me: *opens the video* the twins: "whats up guys, were back" me: *cries*

    Emma SimsEmma Sims27 dager siden
  • The third one was so humble

    Evelyn AlbinoEvelyn Albino28 dager siden
  • this was a creative video

    J BJ B28 dager siden
  • Wait.. hugging strangers without masks on?

    Nicole KnightNicole Knight28 dager siden
  • Seeing them say we’re back rly made me wanna tear up

    jim jamjim jam28 dager siden
  • spoiler: the dolan twins don't quit

    doire aintudoire aintu28 dager siden
  • Whoever got the piece with the slime... lucky bitch-

    Ron WeasleyRon Weasley28 dager siden
  • Hi

    Allie ShipleyAllie Shipley28 dager siden
  • This seems like the last part of the story/episode on mortal kombat "the end of an era" lol

    Sade DeDeauxSade DeDeaux28 dager siden
  • I Love you guys so much I truly do but I wish you included meeting those fans a little more (making the video longe) that would of been really cool to see!! If I was chosen to get a piece of tht purple couch I would of been beaming happiness and I would of gave a really really good hug (Grayson) 😉

    Aleya MarieAleya Marie28 dager siden
    • Omgggg I can’t believe I just hear “WHATS UP GUYS WERE BACK!!!” 🥺🥺 brings back so many memories

      doire aintudoire aintu28 dager siden
  • 4:27 ✨P H L G O U G H✨

    Arelys SuarezArelys Suarez29 dager siden
  • 5:13 makes me... concerned

    Chloe HatchChloe Hatch29 dager siden
  • Nessa: I just kinda thought, if she died, I’d keep living on. Roni: 😐 Ethan: you’re gonna have a rough 20 min without me Grayson: no we’re doing the berries thing like Katniss and Peeta.

    Addison JohanssonAddison Johansson29 dager siden
  • it’s so weird hearing my name with a different spelling but it’s still weird

    Annika MurphyAnnika Murphy29 dager siden
  • DOLAN TWINS PLAYING AMONG US WITH LARRI PLEAASEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE. like if you agree.

    Brianna FloresBrianna Flores29 dager siden
  • there is a GLOBAL PANDEMIC and yall are doing this shit???

    Andrea SbeiAndrea Sbei29 dager siden
  • OMG “what’s up guys we’re back” SO MUCH NOSTALGIA

    miko foinmiko foin29 dager siden
  • bro they’re hugging everyone and shit without masks and stuff??!

    rxchel samuelrxchel samuel29 dager siden
  • KNJ COLLAB!!!

    Thirdeye GuidanceThirdeye Guidance29 dager siden
  • Omg grayson’s laugh at the end like omg 😱😂

    Sarah SolisSarah SolisMåned siden
    • THESE VLOGS ARE THE BEST

      miko foinmiko foin29 dager siden
  • Why is Ethan’s high-pitched scream at the end the best part?

    Jaida LunaJaida LunaMåned siden
  • Can’t wait for the next era ❤️

    Aarelyn EustaquioAarelyn EustaquioMåned siden
  • Omgggg I can’t believe I just hear “WHATS UP GUYS WERE BACK!!!” 🥺🥺 brings back so many memories

    Yalarna MasonYalarna MasonMåned siden
  • Hi

    no oneno oneMåned siden
  • Why is everyone not social distancing and not wearing masks?

    Nation's sunshine FelixNation's sunshine FelixMåned siden
  • I want their past contents back

    Sara IffatSara IffatMåned siden
  • Every single video I’ve seen from the twins none of u guys are wearing masks. There is still a pandemic going on people wtf.

    NaznazNaznazMåned siden
  • Juanpa: "I brought my VISA!" 😂😂

    Kenya AntunaKenya AntunaMåned siden
  • Love the introduction though

    Onna AnthonyOnna AnthonyMåned siden
  • IK THEY DID NOT JUST SAY “WHATS UP GUYS WE’RE BACK” AND SIT ON THE PURPLE COUCH AND PLAYED THEIR OLD OUTRO MUSIC

    bilinas minibilinas miniMåned siden
  • Bruh I said i wanted to two videos ;( 😂

    Nano _3123Nano _3123Måned siden
  • the intro. i cried 🥺

    maddie kaydenmaddie kaydenMåned siden
  • 0:23 " I MIGHT GET DEPORTED, CABRON" te fkin amo Juanpa

    macarena valenzuelamacarena valenzuelaMåned siden
  • THESE VLOGS ARE THE BEST

    hailey !!hailey !!Måned siden
  • So there’s no covid?

    ArnieLArnieLMåned siden
  • i like ur masks they’re super cute 🥰

    sophie atayasophie atayaMåned siden
  • This is my first time watching your guys' videos after a very long time and I must say, I actually really dig whatever you guys are doing. Gets me laughing as always. :) Have fun with what you guys do and don't listen to the toxic fans who only judge you based off one perspective.

    blissiveblissiveMåned siden
  • This was awesome

    Klein NovakKlein NovakMåned siden
  • the first girl is so chill i love her

    Theresa ColandreoTheresa ColandreoMåned siden
  • I wanted the couch so much but gg to the ppl who got it 😭

    Sarah O’BrienSarah O’BrienMåned siden
  • for people who claim they don’t care about views, click baiting about virginity and quitting youtube seems hypocritical

    the frogthe frogMåned siden
    • @Tazhie Nunurbusinezz yeah i had been subscribed to them for years, i unsubscribed this week, i cannot keep trying to justify their insanely insensitive acts :((

      the frogthe frog26 dager siden
    • They're being toxic af recently so it fits, I guess. I used to watch them when they were kids & they were so sweet & excited so I decided to search them for an update to see how they were doing. Now they just seem like entitled frat douches who treat people who don't have a following like shit for insanely stupid things & only care about money & what other people can do for them. It's hugely disappointing. So much promise wasted. Ridiculous young girls will defend them though because; "hot" (idk they aren't hot to me but I've heard other people think so). Those girls will pretend they somehow have a shot at dating one of these clearly insecure guys & that they're "special" enough to somehow fix the one they idolize. I feel like shaking those girls & telling them you can't change someone who doesn't want to change & the only people qualified to fix a broken person are people who are licensed psychologists. Fixing partners just shouldn't be part of any relationship. Any relationship will always be doomed to fail if that's part of the requirements of dating one of them. Yea, I'm disappointed so I'm tapping out. Good luck!

      Tazhie NunurbusinezzTazhie Nunurbusinezz26 dager siden
  • unsubscribing

    NEVADA RUSHFORDNEVADA RUSHFORDMåned siden
    • Why

      Andrea JustAndreaAndrea JustAndreaMåned siden
  • Not loving the new content won’t like, loved the survival videos and twin challenges, just don’t really know who you guys are anymore

    Maddie DudmanMaddie DudmanMåned siden
  • Nobody Ethan : berries , katniss, peeta and they hooked up ! Me : I-

    shut up cause Its hazelnutshut up cause Its hazelnutMåned siden
  • spoiler: the dolan twins don't quit

    alida flusalida flusMåned siden
  • Hey, I like you guys but maybe put on a mask and calm down with the clickbait title.... stay safe everyone

    Nana SophiaNana SophiaMåned siden
  • OMG Adele !!!!!!!!!

    libwatson88libwatson88Måned siden
  • lol they didnt include the sister squad on the couch

    Jenna TaitJenna TaitMåned siden
  • Professional click baiters

    Jack DanielsJack DanielsMåned siden
    • " And after Sister Squad, their channel went and flopped"

      alida flusalida flusMåned siden
  • u are the best guys

    SkySkyMåned siden
  • Bro the begging made me soooooo happy😂🥺🥺

    Olivia HOlivia HMåned siden
  • literally just copying david dobrik now

    Victoria RomanovaVictoria RomanovaMåned siden
    • Facts it's disappointing after following them for years

      xbluebirdx T-Txbluebirdx T-TMåned siden
  • The birds chirping in the backgriund

    Lexy BurtonLexy BurtonMåned siden
  • Damn that sucks everyone gets a piece of my couch !!!!

    Lexy BurtonLexy BurtonMåned siden
  • What are you doing with my purple couch

    Lexy BurtonLexy BurtonMåned siden
  • I knew it that their videos are getting shorter than ever

    JAYKAYYYJAYKAYYYMåned siden
  • Hugging strangers and not putting on a mask during a pandemic, what a great idea... You have a huge audience, please show the good example.

    YdolemArtYdolemArtMåned siden
    • Exactly I hate them so much

      ValVal18 dager siden
    • @rachel cabrera it’s common decency, me having my mask on doesn’t protect me, by putting it on i protect others in case that i may have it. that’s why EVERYONE should wear a mask.

      the frogthe frog28 dager siden
    • Y’all let them decide if they want to wear a mask or not if you want to protect your health you wear a mask. And the people also decided not to wear one so🤷🏽‍♀️you can’t force everyone

      rachel cabrerarachel cabrera28 dager siden
    • @Rosee Pretter okay was the trip they made even ESSENTIAL??? NO. They traveled because they WANTED TO in the middle of a pandemic where people are dying because of actions like this, they live in a country with the highest covid reported cases and aren’t mask wearers clearly. So excuse me if i don’t see your argument as valid :))

      the frogthe frog29 dager siden
    • @the frog ugh u know in order to travel u Must be negative and how do u know maybe they have anti body’s so their are less carful

      Rosee PretterRosee Pretter29 dager siden
  • It was the outro for me 😭😭

    Vanessa GonzalezVanessa GonzalezMåned siden
  • i want i need that purple couch pleaseee i need it

    Olivia PicarellaOlivia PicarellaMåned siden
  • Def gonna miss hearing “We’re back!” Love you guys and so happy for y’all

    Ari EatonAri EatonMåned siden
  • Wait what the fuck they just sold the fucking couch I’m crying 😭😭😭😭😭😭

    Kylie’s adventures •Kylie’s adventures •Måned siden
  • Omg the fucking purple couch and the we’re back yes I fucking missed that ahhhhh

    Kylie’s adventures •Kylie’s adventures •Måned siden
  • " And after Sister Squad, their channel went and flopped"

    Amirah ChoudhuryAmirah ChoudhuryMåned siden
  • Who else was waiting for the sister squad when he talked about all the collabs on the coach

    Liv McAllister-NevinsLiv McAllister-NevinsMåned siden
  • well bye than

    bokutos big juicy Bootybokutos big juicy BootyMåned siden
  • It was Ethan’s scream at the end for me

    Dondrea GregoryDondrea GregoryMåned siden
  • Wait what's happening? Their videos are changing and everything's kinda different ?

    Not Jordan RhoaNot Jordan RhoaMåned siden
  • who else unsubscribed years ago but can stop coming back

    Nathan MeierNathan MeierMåned siden
    • Nah I unsubbed like 2 months ago since their videos started revolving around tik tok stars and stuff

      xbluebirdx T-Txbluebirdx T-TMåned siden
  • Damm Grayson with those shorts 🤤🤤🤤🤤🤤

    AnotheruserAnotheruserMåned siden
  • Every single NOworld copies DAVID!!!

    Shanika TShanika TMåned siden
  • Put that were back part in every video as you intro

    Nathan HarrisonNathan HarrisonMåned siden
  • Around 4:27 For a second I thought Grayson was Ethan

    Bessie BessieBessie BessieMåned siden
  • Ok. Good bye

    Eddie AguiEddie AguiMåned siden
  • Are we sure the Merrel Twins and Kristine aren’t triplets?? They look way too alike😂❤️

    unsweetsirenunsweetsirenMåned siden
  • I can't believe y'all still watching this boring content lol

    Valdus OswaldValdus OswaldMåned siden
    • but yet you had the time to get on their video and comment... sounds like you like it since you took the time out of your day to comment this LMAO

      Daiana RiveraDaiana Rivera13 dager siden
  • don’t sparkle the way they used too

    opzz xsinopzz xsinMåned siden
  • Maybe it is the end of an era....for them.

    MorganMorganMåned siden
  • You scared me! I though you were leaving us for real

    alicevidsalicevidsMåned siden
  • this is the only Dolan twins video where i got confused of which ones Ethan and which ones grayson

    All About SlimeAll About SlimeMåned siden
  • What boo first bratayley the close couture now u guys ✨😭

    Claudia KielbasaClaudia KielbasaMåned siden
  • Your father is so Proud!!

    Lorenz House RulesLorenz House RulesMåned siden
  • Who are these twats?

    N TN TMåned siden
  • THEY FINALLY SAID WHATS UP GUYS WE ARE BACK

    Ugly TurtleUgly TurtleMåned siden
  • you guys suck

    celestialcelestialMåned siden
NOworld