NOAH BECK REVEALS TRUTH ABOUT HIS RELATIONSHIP WITH DIXIE D'AMELIO *SCARY* | Jeff's Barbershop

13. okt.. 2020
2 489 650 Ganger

Jeff’s Barbershop merch is available now at 👇
www.fanjoy.co/jeff
Follow my Instagram
instagram.com/jeff
Twitter
twitter.com/jeffwittek
People in this vid:
@Noah Beck
@Blake Gray
@Vardan Antonyan
@JONAH

Outro song by
Simon Rex
noworld.info
Camera/ Editor
Oscar Alva
instagram.com/oscaralva
Camera man
@Christian Guiton

Kyle Carper
instagram.com/kylebarper

Assitant to the assistant Editor
Joe Vulpis
noworld.info/dev/JRb6jaNxNjkLfVg_z8VQ3g

Kommentarer
  • "Blake gray- Charli damelio's sisters boyfriend's friend"

    nieooj gotoynieooj gotoy2 timer siden
  • Idk if u guys got it too, but there’s so many cleaning ads and the studio is just ass LMAO

    Faith GamerFaith Gamer2 timer siden
  • The guest on this show are always so Shy lol

    Vivid HuddyVivid Huddy2 timer siden
  • I-I’m glad I skipped my zoom class for dis

    Mister TombsMister Tombs3 timer siden
  • Ok, I'm really tired and I am very dehydrated because I don't know what self care is....BUT is it just me or does Jeff kinda look like fricken Flinn Rider from tangled?? also why can't I un-see it???

    Isobel BillinghamIsobel Billingham6 timer siden
    • and u cheated on her less a week later... lol

      nieooj gotoynieooj gotoy2 timer siden
  • INVITE SANTEA

    Billyy99Billyy9911 timer siden
  • Invite Santea

    Billyy99Billyy9911 timer siden
  • Vardan face when jeff witteck is talking some big boy words he looks like he doesnt know wtf is going on

    EN3RGY UnfitEN3RGY Unfit13 timer siden
  • I almost threw my MacBook at 6:20 when the spider crawled across the screen

    DuhItsNathanDuhItsNathan13 timer siden
  • Dang, is Vardan taller than Jonah now? He's growing up fast.

    Fine LinesFine Lines18 timer siden
  • Bring back jojo

    Andres felipeAndres felipe19 timer siden
  • Man why have not watched this before time to go down the youtube Jeff's barbershop rabbit hole and watch every ep.and leave a like

    Cory HollCory Holl20 timer siden
  • i feel bad 4 da keds dat dunt understend did type uf humur

    rita rizarita riza20 timer siden
  • GET SANTEA NEXTTTTTTTTTTT AS A GUEST PLEASEEEEEEE

    Jazmene RamirezJazmene Ramirez20 timer siden
  • He is not that good looking

    Sameer HusseinSameer Hussein22 timer siden
  • this is so funny

    Ava KAva KDag siden
  • VARDAN ROASTING JONAH WAS SO FUNNY

    leslie garcialeslie garciaDag siden
  • Jeff wtf man I almost had a heart attack with that fake spider in the screen ☠️☠️☠️

    Steph MSteph MDag siden
  • and u cheated on her less a week later... lol

    Sarah k23Sarah k23Dag siden
  • YOU GO TO I AND OUT AND YOU NEVER COME OUT 😂😂

    ReubenReubenDag siden
  • I would of just said “fucking hit me get this spider off of me 😂” or would of started crying and ran for my life

    Cory-Louise PickeringCory-Louise PickeringDag siden
  • Eric Andre meets Tim and Eric Meet my local barbershop ... im not complaining

    Prod. PizerProd. PizerDag siden
  • You can tell Jeff gets a lot of influence from the Eric Andre show.

    Shamith SilvaShamith SilvaDag siden
  • This show is now just a way for Jeff and Nick to flirt with each other.

    ceerw butyceerw butyDag siden
  • 4:50

    Chloe MurphyChloe MurphyDag siden
  • Jeff should go on the eric andre show.

    Deepa PandeyDeepa PandeyDag siden
  • why is this so funny everyones so confused

    Miss keishaMiss keishaDag siden
  • what u mean she is mine

    JamesyFPSJamesyFPSDag siden
    • what I want to see is jeff giving tony lopez a haircut confronting him ab underage girls

      ceerw butyceerw butyDag siden
  • Get the fat guy off the show he ruins it

    Behzingas DadBehzingas DadDag siden
  • Can you do vinnie next pleasss🥺😌

    NiniNiniDag siden
  • KEEP VARDAN GET RID OF JONAH

    Collin TijerinaCollin TijerinaDag siden
  • charli damelios siters boyfriends friend 🤣🤣🤣🤣

    yoselinyoselinDag siden
  • I hate spiders too

    Caylem FarquharCaylem FarquharDag siden
  • You can tell some of these questions made Noah a little uncomfortable..

    Bryana CharlesBryana CharlesDag siden
  • get anna shumate

    PranjalchopraPranjalchopraDag siden
  • YO THAT SPIDER SCARED THE SHIT OUT OF ME

    Luca DiLuca DiDag siden
  • I can never tell if they’re acting or not.

    KingOfAnimeKingOfAnime2 dager siden
  • Why is Noah just staring at him the whole time? noworld.info/video/video/sYDKYpOLw8PW1Mk.html

    Daniel CudeDaniel Cude2 dager siden
  • Jonah and Jeff may be the best duo in the vlogsquad

    ExperticusExperticus2 dager siden
  • Is anyone else bothered that there are cockroaches in the cabinet?

    Daniel CudeDaniel Cude2 dager siden
  • Why is nobody talking about vardan pissing on the chair than sitting in in? (am I just stupid, like was it fake piss cause it looked pretty real)

    FinTheBinFinTheBin2 dager siden
  • what I want to see is jeff giving tony lopez a haircut confronting him ab underage girls

    lIl lIllIl lIl2 dager siden
  • Why tf is no one talking about vardan he’s so funny.

    qopoy dnonqopoy dnon2 dager siden
  • You need to get Steezy Kane on the show !!😤

    CABRÓN GACHAOUCABRÓN GACHAOU2 dager siden
  • I'm not sure how I stumbled upon your channel but glad I did! Your humor is so rare and that's amazing 😍! You're also the most gorgeous man I've ever seen!

    n.sn.s2 dager siden
    • kyle with the nike box 😂😂

      qopoy dnonqopoy dnon2 dager siden
  • AHAHAHAHHA

    cambriacambria2 dager siden
  • No one talking about Blake cuddling up with the rat😂

    Rhiannon CampRhiannon Camp2 dager siden
  • HOW THE HELL IS JEFF 30????????????????????????????? HE LOOK LIKE HES 22

    Claire StottClaire Stott2 dager siden
  • no one else jump with the spider running across the screen? nope? just me? ok.

    allie verityallie verity2 dager siden
  • can you bring louie castro please

    Jehu chavezJehu chavez2 dager siden
  • What did I watch rn

    HangaHanga2 dager siden
  • This show is amazing lmao I love Jonah and Jeff's banter.

    Sami AchoucheSami Achouche2 dager siden
  • Omg I’m scared I’m 15

    idenia Ariasidenia Arias2 dager siden
  • Dixie = charli damelio sister Noah= charli damelio s sisters bf Blake = charli damelio s sisters bfs friend

    Naomi HarrisNaomi Harris2 dager siden
  • Conversations with grandpa got me good

    Raphael Luis TorresRaphael Luis Torres2 dager siden
  • I am angry how he put CHARLI OLDER SISTER BOYFRIENDS . .like df say dixie damelio

    JC VlogsJC Vlogs2 dager siden
  • “Charli d’amelios sisters boyfriend “ she has a name

    Diya AneeshDiya Aneesh2 dager siden
    • Guessing you're new to this channel huh

      JadenJadenDag siden
  • 6:45 vardan just staring at Blake

    Sergio AguilarSergio Aguilar2 dager siden
  • Jeff is so funny and hot and beautiful and sexy and also so funny

    Naari GNaari G2 dager siden
  • Keep Vardan forever on the show but keep johna for jokes

    Tilak PatelTilak Patel2 dager siden
  • kyle with the nike box 😂😂

    Aubrey JadeAubrey Jade2 dager siden
  • Get rid of the mullet, trim your beard, and lose another 10 lbs and you'll be back to your old self

    Jacob GalvanJacob Galvan2 dager siden
  • Bro that fuckin spider that walks on the screen had me trippin

    Evan AtkinsonEvan Atkinson2 dager siden
  • Ah yes

    xanarcy Deathxanarcy Death2 dager siden
  • SEASON 3 PLZ

    THE ODD YTTHE ODD YT2 dager siden
  • SEASON 3 PLZ

    THE ODD YTTHE ODD YT2 dager siden
  • SEASON 3 PLZ

    THE ODD YTTHE ODD YT2 dager siden
  • Vardon is an idiot

    Joe GJoe G3 dager siden
  • I’m not even hating on Jonah but vardon lowkey is funnier make him permanent

    Stay WokeStay Woke3 dager siden
  • Vardon doesn’t look like vardon

    Joe GJoe G3 dager siden
  • 6:21, literally thought a fukin spider was on my screen 💀 😭

    Yung JedYung Jed3 dager siden
  • Who else threw their phone when the roach showed up on the screen? 😅

    Diana FaithDiana Faith3 dager siden
  • Where new video at

    Alexis DuarteAlexis Duarte3 dager siden
  • He should do Danny Duncan fr

    KøwaiiKøwaii3 dager siden
  • Can we het flight on the show?

    CAS OUWECAS OUWE3 dager siden
  • Fucking love vardon

    Will HammerWill Hammer3 dager siden
  • No one talking about “ Matt the rat king “

    edwin delamercededwin delamerced3 dager siden
  • Eric andre show type vibe

    MahdMahd3 dager siden
  • Not the fact that he actually looks like russel from up😭😭😭😭😭😭

    Jadan GonzalezJadan Gonzalez3 dager siden
  • Noah is too pure for this show

    Conan's ManiacConan's Maniac3 dager siden
  • I dont like tiktokers but as far as these two go, they were either baked as hell, or they are pretty chill lmao, which i like lmao

    AkaPeeglyAkaPeegly3 dager siden
    • @Ailsa Ni that too, he is a better co host lmao, this video was so chaotic and funny at the same time lmao

      AkaPeeglyAkaPeegly3 dager siden
    • Why tf is no one talking about vardan he’s so funny.

      Ailsa NiAilsa Ni3 dager siden
  • “Charlie D’amelios sisters boyfriends friend”😂🤒

    logan cormacklogan cormack3 dager siden
  • vardan get uglier growing up

    Yassin HanafiYassin Hanafi3 dager siden
    • I love this show so funny

      Ailsa NiAilsa Ni3 dager siden
  • Bryce looks good with blond hair

    Madisyn HMadisyn H3 dager siden
  • Oh now I know why he’s so good at cutting hair.... Prison

    Speneen 1Speneen 13 dager siden
  • i thought he said cringe charming

    lucy claylucy clay3 dager siden
  • i thought his voice was a lot deep wtf-

    DeathvonsoloDeathvonsolo3 dager siden
  • Jeff do hair cut with Alex ernst

    Brilliant Hafizd hermawanBrilliant Hafizd hermawan3 dager siden
  • ARMENIAN FLAG🇦🇲❤

    Karinka AsatryanKarinka Asatryan3 dager siden
  • Vardon is the best

    Alyssa MacDonaldAlyssa MacDonald3 dager siden
  • Why does he look like this emoji 😁

    Araceli EscobedoAraceli Escobedo3 dager siden
  • The faded camera man is sooo funny

    Mason ParentMason Parent3 dager siden
  • I THOUGHT THAT WAS A REAL BUG CRAWLIN ON MA SCREEN

    Hailey HeloHailey Helo3 dager siden
  • have the funk bros on here next

    Emma HodgsonEmma Hodgson3 dager siden
  • At least these kids had a sense of humor lol

    Jessica GoffJessica Goff3 dager siden
  • I love this show so funny

    Flicks 6969Flicks 69693 dager siden
  • Why tf is no one talking about vardan he’s so funny.

    bouytt guytbouytt guyt4 dager siden
    • 😐😐

      Emma PepaEmma Pepa2 dager siden
  • the way he introduced noah and blake has me dead yoooo🤣🤣🤣🤣 Noah: Charli Damelios sister’s boyfriend Blake: Charli Damelios sisters boyfriend friend

    Kyla BarrowKyla Barrow4 dager siden
  • Vardan was just in the corner making Blake uncomfortable 😂

    Airborne Nuclear2307Airborne Nuclear23074 dager siden
  • I hate how it said Charli Damelio's sister's boyfriend like NOOO just say DIXIE.DAMELIO'S.BOYFRIEND.

    Mugan GeertsmaMugan Geertsma4 dager siden
    • Shit reminds me of Eric Andre

      bouytt guytbouytt guyt4 dager siden
NOworld