Jack Harlow - Tyler Herro [Official Video]

22. okt.. 2020
19 739 982 Ganger

Jack Harlow - Tyler Herro
Listen now: JackHarlow.lnk.to/TylerHerro
FOLLOW JACK HARLOW
Website: www.jackharlow.us/
Instagram: JackHarlow.lnk.to/Instagram
Twitter: JackHarlow.lnk.to/Twitter
Facebook: JackHarlow.lnk.to/Facebook
LISTEN TO JACK HARLOW
NOworld: JackHarlow.lnk.to/NOworld
Apple: JackHarlow.lnk.to/Apple
Spotify: JackHarlow.lnk.to/Spotify
SoundCloud: JackHarlow.lnk.to/SoundCloud
SUBSCRIBE TO JACK’S NOworld:
JackHarlow.lnk.to/NOworld
LYRICS
The ones that hate me the most look just like me
You tell me what that means
Make a slick comment and see what that brings
I seen it go down, we can reenact things
Extreme like BMXing
These boys pussy and they PMSing
People in the city see the movement occurring
And say ‘my god I wanna be in that scene’
Damn right you wanna be in this scene
She at the video tryna be in this scene
Used to fantasize about being this seen
Bluegrass girl but she got big dreams
Can’t touch me I got instincts
Locked in the house but I’m plotting things
I brought a gang to the party with me
Five white boys but they not *NSYNC
Fuck what y’all think, fuck everything that you say about me
My dogs like to play Madden and 2K
But one they don’t do is play about me
My homeboy Tyler he play in South Beach
He told me this Summer he gon’ fix my jumper
I told Boi1da that we might got a thumper
I been tryna pop, now Iman like Shumpert
Now they on my bumper
Green room chocked full of all my comforts
Hotel room like heaven on earth
Got angels in my bed with some all white covers
Ace Pro, Nemo, Lucci and Quiiso, Shloob, Clay, 2fo
And I got a few more I call my brothers
I got a lot of flows and they all like butter, ooh
You know what that means
I came home nights but I’m going back mean
I’m about to globe trot when they know a vaccine
Motherfuckers act lost but they know exactly what’s going on
Made a mil and I don’t know what to blow it on
I tell the critics shut up like my show is on
Gave a t-shirt to her said throw it on
She one of many high school classmates I’m growing on
My peers aint poppin’ they don’t know what’s going wrong
Y’all well dressed but you aint got soul and you just can’t sew it on
I’m tryna tell y’all boys, I got a few songs I can sell y’all boys
I tried it back then it was ‘hell nah’ boy
Now I’m in a box like a Kellog’s toy
The official NOworld channel of Generation Now and Atlantic Records artist Jack Harlow. Subscribe for the latest music videos, performances, and more.
#JackHarlow #TylerHerro

Kommentarer
  • Fire!!! ❤️

    Javier JimenezJavier Jimenez42 minutter siden
  • Heard Jack Harlow can turn 3 pointers into water, this video confirms it

    scribblezgfxscribblezgfxTime siden
  • finally another good white rapper

    Destined BeatsDestined BeatsTime siden
  • I went to highschool with Tyler Herro

    Spencer ThusiusSpencer Thusius2 timer siden
  • “The ones that hate me the most look just like me”

    Camilla WhitakerCamilla Whitaker2 timer siden
  • that kid look nun like jack

    SwayFlowSwayFlow2 timer siden
  • It’s a Scotch Storch Music ???

    Christophe BouchetChristophe Bouchet2 timer siden
  • Wow 👏 🤗🤗🤗 G Eazy type of vibes😎 🎵🎵🎵💜

    Nikita BeckerNikita Becker2 timer siden
  • always see this shit like 10k dislikes, must be unhappy wit your life lmao. do your thing bro.. bangin

    Mack HunterMack Hunter3 timer siden
  • I mean spell

    Vibe - BeatsVibe - Beats3 timer siden
  • I have a question. Jack can you speed there names

    Vibe - BeatsVibe - Beats3 timer siden
  • so this mans drops one banger and falls off the face of the world, I'm not sure you know wus Poppin anymore jack

    D KernzD Kernz4 timer siden
  • That’s my name 😄😄

    g perssong persson4 timer siden
  • Is this White Boy Rick?

    DubMagic12DubMagic124 timer siden
  • so yall aint gonna say sh*t about how hard this beat is f*****ck

    royalty nkosiroyalty nkosi5 timer siden
    • What do u think of my new song on my channel? It's called 'K.O.' 🔥 🔥

      Carl BlacknadoCarl Blacknado5 timer siden
  • duro el tema activa desde chile CTM

    Paula CieloPaula Cielo6 timer siden
  • Jack Harlow look like what Post Malone would have looked like if he came from a loving family and his parents weren't alcoholics

    KK6 timer siden
    • What do u think of my new song on my channel? It's called 'K.O.'!!!!

      Carl BlacknadoCarl Blacknado5 timer siden
  • 859

    Austin JonesAustin Jones6 timer siden
  • What’s up Broski 🦋

    MamkajiwinMamkajiwin7 timer siden
  • This guy is going to be number 1.

    rmagerarmagera7 timer siden
  • Whats the beat called

    E GE G7 timer siden
    • What do u think of my new song on my channel? It's called 'K.O.'. #KO

      Carl BlacknadoCarl Blacknado5 timer siden
  • Nah dont like this.

    基羅Lori Kiro基羅Lori Kiro7 timer siden
  • That jumper is weak...JT ready to lace his sneaks! And sit at the back...See you at Reeding festival!

    Adam HerdmanAdam Herdman7 timer siden
    • What do u think of my new song on my channel???

      Carl BlacknadoCarl Blacknado5 timer siden
  • Listen to Win PS5 🤯🤯🤯open.spotify.com/album/56JVW8U0kpXaGehXUjAAoh?si=3XF_qIRNQhC2rGNlbE7YlQ

    Lakers Official PageLakers Official Page8 timer siden
  • 1:31 someone better drop their Instagram's asap

    Scrappy MKScrappy MK8 timer siden
    • @BEBAS help a brother out lmao

      Scrappy MKScrappy MK6 timer siden
    • bruhh

      BEBASBEBAS7 timer siden
  • Bro you make my day🙏

    Andrew PetrolekasAndrew Petrolekas9 timer siden
  • 🔥🔥🔥noworld.info/video/video/02qurpyOvMiT3Mk.html

    Dancun OjumboDancun Ojumbo9 timer siden
  • I really like him like he go hard

    Jeremiah AlexanderJeremiah Alexander9 timer siden
  • This is Rap!

    Bryan CrossonBryan Crosson9 timer siden
  • 1:32 who is she lol

    Block424Block4249 timer siden
  • all love tyler but you aint got nooo drip my guy

    Deyo xxDeyo xx10 timer siden
  • P.O.V : your here from snapchat

    MoPlayzCODFNMoPlayzCODFN10 timer siden
  • Ngl but this was pretty good

    Mr ByströmMr Byström11 timer siden
  • Keep up the good work bro. Greeting from Holland.

    Alpha OneAlpha One11 timer siden
  • At 2:40 *kid looked like jack HARLOW*

    RattyVloggerRattyVlogger11 timer siden
  • 🔥🔥

    Neptxh YTNeptxh YT11 timer siden
  • 1:45 Did i just here that he was gonna be a globe trotter when the rona vaccine happens

    Offical- JUICE WRLD Unrelased PackerOffical- JUICE WRLD Unrelased Packer12 timer siden
  • this beat gives me mask off vibes

    The REN LyricsThe REN Lyrics15 timer siden
  • Nice content my good people

    Uzoboy Zamaikwerre OfficialUzoboy Zamaikwerre Official16 timer siden
  • Light Up The Sky - Prodigy

    Hobart GrappledongerHobart Grappledonger16 timer siden
  • Why the white rappers always better in rap than the black rappers 😂🤦🏻

    Fysische Zeewier YTFysische Zeewier YT16 timer siden
  • Jack Harlow goes harder and harder every song

    Joseph FJoseph F16 timer siden
  • Put my models in your videos..we winning 🥰

    Cortney GantCortney Gant16 timer siden
  • Damn when I first heard this I thought he said extreme like dmx sing lmao😂😂

    Dustin ElliottDustin Elliott17 timer siden
  • open.spotify.com/artist/1imktX0nSDHzS7sVEEW9Fs?si=G6-gCErJQXW7mRws1_wWlQ

    Freshmen YearFreshmen Year17 timer siden
  • Friday

    Dakke FernetDakke Fernet17 timer siden
  • /////

    Dat TimeDat Time17 timer siden
  • 0435344909

    Dat TimeDat Time17 timer siden
  • We need a verse from Tyler!!!

    Invader GoofyInvader Goofy18 timer siden
  • Clay looks like young gravy ngl

    Kumpo _34Kumpo _3418 timer siden
  • This shit basically a New Balance ad

    Emile JacobsEmile Jacobs18 timer siden
  • Harlow low-key tall

    ijcp5ijcp518 timer siden
    • Facts like 6 foot 3

      Matt NygaardMatt Nygaard12 timer siden
  • Industry plant 🦂

    Cool Carolina 910Cool Carolina 91020 timer siden
  • what jacket is he wearing at 1:44 , can't find it anywhere on the new balance line

    NeanderstallNeanderstall20 timer siden
  • Your music is onestly so goo shit it terrible

    Jacob the gamerJacob the gamer20 timer siden
  • Dam! This shit goes hard!

    Roy LomeliRoy Lomeli20 timer siden
  • Bluegrass dreAms

    Ramon WalkerRamon Walker21 time siden
  • Not even better then lil pump 🤣🤣🤣🤣

    Okayy I'm reloadedOkayy I'm reloaded21 time siden
  • Better then Eminem??? 🤣😂🤣😂🤣😂🤣🤣🤣🤣😂😂😂😂😂😂🤣🤣🤣🤣🤣😂😂😂🤣😂🤣😂🤣😂🤣😂🤣

    Okayy I'm reloadedOkayy I'm reloaded21 time siden
  • Literally just a new balance advertisement 🤷🏼‍♂️🤦🏼‍♂️ get some pride

    ryantaylor1992ryantaylor199223 timer siden
  • The new Eminem

    ARRAN KELLY IS BOSSARRAN KELLY IS BOSS23 timer siden
  • White boy betrayal !

    Eazy_Lifeb TVEazy_Lifeb TV23 timer siden
    • Hello, sorry to bother you. Mind checking out a new artist tryna improve and grow? If you have a moment the song is on my homepage. Either way have a good day

      Trench Coat 2Trench Coat 222 timer siden
  • Sh*t goes hard 🔥

    Kory CurtisKory Curtis23 timer siden
  • TEMAZO🚬🔥

    JOSE DAVID LEDEZMA LUNAJOSE DAVID LEDEZMA LUNADag siden
  • just cooked up a jack harlow and dababy type beat. Let me know what you think!! noworld.info/video/video/uJq6r9Cgu62plNE.html

    Prod. PlushProd. PlushDag siden
  • Wallah this nigga hard, thought he was a one hit wonder

    Big R YBig R YDag siden
  • 🇿🇦 😇 d

    kendra janaeekendra janaeeDag siden
  • Wassup shawn mendes + Drakes son

    Sølid_Cee6ixSølid_Cee6ixDag siden
  • Jack's a hit maker

    Mark GormanMark GormanDag siden
  • Word to JT, no they not Nsync

    Jason CaplowaithJason CaplowaithDag siden
  • Yo

    Jax 08Jax 08Dag siden
  • Imagine: he was on Rhythm and Flow and had this for the music video challenge now look back at the first word

    JKingziiJKingziiDag siden
  • white people cant rap

    Bill BilliamBill BilliamDag siden
    • @shitposting acc it’s most definitely racist because white people aren’t good rappers solely because of their skin color

      Bill BilliamBill Billiam19 timer siden
    • im a literal sense, thats racist.

      shitposting accshitposting acc19 timer siden
  • The bus driver looks like rod wave

    Culann KirwanCulann KirwanDag siden
  • Ig he does do whatever new balance says 😂😂

    Emeka MonekeEmeka MonekeDag siden
  • noworld.info/video/video/13_ZrK-km5zQuK8.html

    RickTheRichRickTheRichDag siden
  • Someone put joe Biden face on jack Harlow in this 😂

    SquareRoot169SquareRoot169Dag siden
  • The fact that he used his homies names as bars an made it sound so cohesive is crazy 😳

    Brandon SawdeyBrandon SawdeyDag siden
    • Fire !

      Camilla WhitakerCamilla Whitaker2 timer siden
    • My big brother "Abnormal" just dropped a remix to this and I think he washed Jack💯 noworld.info/video/video/pouerLKCsqq60dE.html

      DrewDrewDrewDrew8 timer siden
    • noworld.info/video/video/13_ZrK-km5zQuK8.html

      RickTheRichRickTheRichDag siden
  • Bigger than a one hit wonder🔥👏🏾

    ImmanuelImmanuelDag siden
  • Yo wtf this shit slaps, I figured he wast just one of these new (trash) mumble rappers, luckily I checked this out just to be sure

    Panda ReijgahPanda ReijgahDag siden
  • Damn already been a month

    ORC_ZeYORC_ZeYDag siden
  • Who else heard him say ‘no vaccine because we know exactly what’s going on’ ??

    Matthew RussellMatthew RussellDag siden
  • Not enough New Balance imo.

    Conall MeeganConall MeeganDag siden
  • 🔥☝️

    Nicolas PerezNicolas PerezDag siden
  • i brought a gang to the party with me🔥🔥🔥💯💯💯

    Toxic- RainToxic- RainDag siden
  • Fire lol $$$$$

    Code manCode manDag siden
  • Pretty sick beat

    AleksGamesAleksGamesDag siden
  • The melody is lit 🔥 let’s get that straight 🥵

    Dhaya GovenderDhaya GovenderDag siden
  • Best white rapper not tryna be racist

    Xotic_ VisionXotic_ VisionDag siden
  • Хорошо что я плохо знаю английский, а то слушать понимая это было бы невыносимо

    Максим ИльиновМаксим ИльиновDag siden
  • Yall got drip on but you don’t have a soul🗣🤫

    Oen UsherOen UsherDag siden
  • White boys always wanna feature blacks till they get rich then they bring all they white homies in like he didnt get brought in by someone wow he got lyrical game though

    BIG DRIZBIG DRIZDag siden
  • i love this song

    prod. ayanprod. ayanDag siden
  • nice :D

    thundergamesthundergamesDag siden
  • 19 million 👍😁

    Me and You HelloMe and You HelloDag siden
  • Idk bro, this just cringe to me

    GercoHxCGercoHxCDag siden
  • I wanna meet the 👎thumbs down haters. Please post your accomplishments 😂.

    Randolph BinceRandolph BinceDag siden
  • I thought what's poppin will be his only hit but this song proved me wrong🔥

    King-M VipervilleKing-M VipervilleDag siden
  • Bars!!!

    Isaiah LucianoIsaiah LucianoDag siden
  • This is so lit 🔥

    Malika isaacsMalika isaacsDag siden
NOworld